ظهر روز یک‌شنبه سیزدهم آذرماه ۱۴۰۱، نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای پژوهشی و محصولات و خدمات فناوری و نوآوری ، محققان، پژوهشگران و فناوران استان کرمان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید چمران کرمان آغاز به کار کرد و در روز سه شنبه ۱۵ آذرماه به کار خود پایان داد.

در آیین افتتاحیه این مراسم دکتر فرشید کی‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری کرمان با تاکید بر حمایت از فناوران و نوآوران کرمانی گفت:« رسالت پارک علم و فناوری کرمان، حمایت همه‌جانبه در زمینه‌های مختلف نظیر تسهیلات، مشاوره و آماده‌سازی بستر رشد و توسعه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان است.»

انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان پیرو اهداف خود به عنوان پایگاهی مشورتی جهت کمک به ایجاد کسب و کار دانش بنیان، رشد و توسعه فناوری و تکنولوژی در استان در این نمایشگاه حضور به عمل آورد.

این انجمن، کالاها و خدمات دانش بنیان، انواع شرکت های دانش بنیان، حوزه های فناوری شرکت های دانش بنیان و قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات را به مدعوین و مراجعین معرفی نمود.

تا علاقه مندان نیز جهت آشنایی با دانش بنیان، گام های موثری در مسیر دانش بنیان شدن و همچنین سرمایه گذاری بر دانش بردارند.