پیرو ارزیابی تشکل های فعال در سطح کشور، توسط اتاق ایران، انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان به رتبه برتر در میان تشکل های اتاق ایران در سال ۱۴۰۱ دست یافت.

در همین راستا در نشست “نشست هم اندیشی تشکل های تخصصی اتاق کرمان” که به مناسبت روز ملی تشکل ها، روز یکشنبه مورخ ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲ بر گزار شد، از رییس محترم انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان، جناب آقای مهندس شیخ بهایی تجلیل به عمل آورده شد.

در این نشست رئیس محترم اتاق کرمان با بیان اینکه همواره در مورد تشکل ها از موضوعاتی مانند  همگرایی، هم افزایی و همکاری سخن گفته شده است، گفت: اتاق کرمان معتقد است تشکل‌ها در راستای توسعه پایدار بازوی قوی و قدرتمند تلقی می‌شوند و به همین دلیل سعی در توسعه تشکل‌ها به ویژه شکل گیری تشکل‌های صنایع و فناوری‌های جدید داریم.

آقای مهندس طبیب زاده خاطرنشان کردند: اتاق کرمان به معنای واقعی به تشکل‌ها اهمیت می دهد زیرا معتقد است با هم افزایی، کارها بهتر پیش می‌رود و به همین دلیل کار مطالعاتی، آسیب شناسی و زمینه‌های مختلف فعالیت تشکل ها بررسی شد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در کرمان استقبال خوبی برای تشکیل تشکل‌ها شده است، اظهار کردند: اتاق کرمان می تواند با کمک تشکل ها به سطح تاثیرگذاری مناسبی در تصمیمات استان برسد که برای رسیدن به اتاق تاثیرگذار باید بتوان حرف صحیح و حرف حساب زد و برای بهبود فضای کسب و کار تلاش کرد.

در پایان ایشان فرمودند، همچنین تشکل‌ها به عنوان یک بازوی قوی اجرایی به ویژه در تکمیل اطلاعات و استفاده از نظرات مشاوره ای می‌توانند قدرت چانه زنی بخش خصوصی را افزایش دهند.