روز چهارشنبه مورخ ۳۰ آذر ماه، جلسه با موضوع ” تشکیل ایجاد اتاق فکر جهت پیشبرد بهتر برنامه های کمیته تحصیل کسب و کار، اشتغال آفرینی و حمایت قضایی” در سالن شماره ۲ اتاق بازرگانی، صنای، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار گردید.

در این جلسه رییس محترم انجمن شرکت های دانش بنیان؛ آقای مهندس شیخ بهایی و آقای دکتر غنچه پور مدیر عامل محترم شرکت دانش بنیان بوم شیمی اردیبهشت به عنوان اعضای اتاق فکر حضور بهم رسانیدند.

در این جلسه به بیان چالش ها و مشکلات موجود شرکت های دانش بنیان پرداخته شد، که در اولویت بندی صورت گرفته اهم این مشکلات، مباحث مربوط به دریافت تسهیلات معرفی گردید.

آقای مهندس شیخ بهایی، رییس محترم انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان بیان کردند در جهت پیشبرد اهداف این اتاق فکر حضور مشاوران از حوزه استاندار محترم کرمان می تواند مثمر ثمر واقع گردد.

آقای دکتر غنچه پور و آقای دکتر سیف الحسینی خاطر نشان کردند که هدف از برگزاری اتاق فکر و هم اندیشی ها تنها حل مسائل موجود نباشد، بلکه نگاه به آینده باشد.

همچنین پیرو سخن ایشان آقای دکتر کی نیا فرمودند :«قانون جهش تولید در حقیقت یکی از کارهای درخشانی است که در اهداف آن نگاه به آینده به طور کامل مشهود می باشد و تنها به حل مشکلات موجود نپرداخته است.»

و جناب آقای عسجدی که میزبانی جلسه را بر عهده داشتند ابراز امیدواری کردند که تداوم این جلسات و تشکیل اتاق فکر، در صورت اجرای راه کارها حتما اتفاقات خوبی را جهت شکوفاشدن شرکت های دانش بنیان و فناور رقم خواهد زد.