در راستای رشد و توسعه فناوری و افزایش شرکت های دانش بنیان در استان، پس از برگزاری جلسه با حضور رئیس انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان و رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان تفاهم نامه همکاری بین انجمن و پارک علم و فناوری به امضا رسید.

جناب آقای دکتر کی نیا رئیس محترم پارک علم و فناوری این همکاری را مثمرثمر شمرده و بیان کردند این همکاری سبب ایجاد انگیزه برای شرکت های فناور به سوی دانش بنیان شدن و هموار کردن مسیر راهشان می شود و با توجه به ماهیت ساز و کار انجمن دانش بنیان، رسیدن به این اهداف را همکاری با انجمن دانستند.

هدف از انعقاد تفاهم نامه ارزیابی محصولات شرکت های فناور و تعیین میزان پتانسیل آنها برای دانش بنیان شدن و حمایت از این شرکت ها می باشد.

و در بند دیگر این تفاهم نامه آمده که بنگاه هایی که محصول آنها به عنوان، محصول دارای قابلیت دانش بنیان شدن، معرفی گردد، درصورت درخواست و تمایل از سوی آن بنگاه جهت اخذ مجوز دانش بنیان، انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان به عنوان مشاور برای مستندسازی این بنگاه ها اقدام می نماید.

همچنین جناب آقای مهندس عابد شیخ بهایی رئیس محترم انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان، در راستای توسعه شرکت های فناور آمادگی خود را هم به عنوان رئیس انجمن و هم به عنوان نماینده فن بازار جهت همکاری های بیشتر اعلام نمودند.

و هرکدام از طرفین موافقت کردند تا همکاری های لازم و بیشتر جهت شناسایی و رفع نیازهای فناورانه بنگاه های اقتصادی با برگزاری کارگاه های آموزشی جهت شناسایی مشاوران از واحدهای فناور و بومی سازی روش های استاندارد جهت مرتفع نمودن این نیاز ها برقرار گردد.