جلسه مجازی تشریح امکانات بازار سرمایه توسط شرکت های دانش بنیان با حضور آقای دکتر علم الهدی سرپرست محترم معاونت توسعه بازار فرابورس و شرکت های دانش بنیان در سالن کنفرانس شماره یک اتاق کرمان مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ برگزار گردید.

این جلسه به عنوان پیش جلسه همایش “آشنایی با ابزارهای نوین تامین مالی از طریق بازار سرمایه و مکانیزم پذیرش شرکت ها در بورس و فرابورس” تشکیل شد، تا شرکت های دانش بنیان از محتوا و هدف برگزاری همایش آگاه شوند.

آقای دکتر علم الهدی با تاکید بر اهمیت همایش پیش رو فرمودند: «همایش پیش رو نباید تنها درقالب یک جلسه باشد، بلکه باید هم مقامات ارشد در سطح استان و هم شرکت های دانش بنیان جهت استفاده بهتر از این همایش همکاری های لازم را انجام دهند.»

ایشان بیان کردند که؛ بهتر است ابتدا شرکت های دانش بنیان خود را معرفی نموده و تقاضای خود را بیان نمایند، تا بتوان بررسی کرد هرکدام از شرکت ها با توجه به طرحی که دارند، بهتر است چه نسخه ای برایشان تجویز کرد و نیاز به دریافت چه مجوزهایی دارند.

در ادامه شرکت های دانش بنیان حاضر در جلسه: گروه صنعتی قطعه گستر- شرکت سفید بام کرمانیان- شرکت تولید نهال طوبی کرمان- شرکت آوا پرداز کیهان کریمان- شرکت مهندسی گسترش سامانه های هیوا و شرکت هزار زیره ماهان به معرفی خود پرداخته و درخواست خود را اعلام نمودند.

در ادامه آقای دکتر علم الهدی با توجه به درخواست شرکت ها، ابراز امیدواری کردند که از طرح های مذکور می توان حمایت کرد، به شرط اینکه شرکت ها دارای شرایط لازم جهت حمایت باشند؛ به این منظور صورت های مالی این شرکت ها باید توسط حسابرسین معتبر سازمان بورس حسابرسی شده باشد و همچنین استانداردهای لازم را رعایت کرده باشند.

و پیشنهاد دادند که بهتر است جلسات دیگری با حضور شرکت ها و مقامات ارشد سازمان بورس صورت گیرد.

و در آخر فرمودند که ورود به بازار سرمایه به دلیل ایجاد حاشیه امنیت برای دارایی های مردم دارای شرایط سختی می باشد و نیاز به پیگیری مستمر خود شرکت ها دارد و حضور هیئت پیش رو تنها تسهیل کننده ورود شرکت ها به بازار سرمایه می باشد.

آقای نقوی رییس محترم کمیسیون امور زیربنایی و سرمایه گذاری؛ درخواست کردند که شرکت های تامین مالی بیشتری اعلام حمایت کنند.

و در انتها نیز آقای دکتر پورابراهیمی رییس محترم کمیسیون اقتصادی مجلس و آقای مهندس طبیب زاده رییس محترم اتاق کرمان جهت جمع بندی جلسه، به جلسه ملحق شدند و بر اهمیت همایش پیش رو تاکید نمودند.

پیش جلسه دوم همایش، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ در دو پنل از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۶ الی ۱۹:۳۰ عصر در محل سالن کنفرانس شماره یک اتاق کرمان (ابتدای بلوار جمهوری) برگزار خواهد شد.

همایش “آشنایی با ابزارهای نوین تامین مالی از طریق بازار سرمایه و مکانیزم پذیرش شرکت ها در بورس و فرابورس” روز پنجشنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۲ در محل سالن زنده یاد کامیابی اتاق کرمان (ابتدای بلوار جمهوری) برگزار خواهد شد.

تمامی شرکت های دانش بنیان می توانند در این جلسات شرکت نمایند.

لطفا در صورت تمایل به حضور در این جلسه فرم پیوست در لینک زیر را تکمیل نموده و هنگام حضور در جلسه جهت ارائه به همراه خود داشته باشید.

https://drive.google.com/file/d/1Qw7Qbefl57gitv0EhtI3WD3akd7aK1PQ/view

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این انجمن در ارتباط باشید.