تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمان

اخبار

به مناسبت هفته پژوهش، مراسم تجلیل و تقدیر از ۵۶  پژوهشگر و فناور برتر استان در دانشگاه باهنر کرمان، روز دوشنبه ۲۶ آذر ماه، با حضور مسئولان استان کرمان روسای دانشگاه ها برگزار گردید.

دکتر فدایی استاندار کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، اهمیت پژوهش در سال های اخیر را یادآور شده و برخی عوامل از جمله: عدم آشنایی با روش های نوین،کمبود مراکز تحقیقاتی خصوصی، مهاجرت نخبگان را از عوامل سختی کار برای کار پژوهشگران برشمرد.

آقای دکتر نظام آبادی پور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه باهنر ضمن تبریک روز پژوهش افزودند : امروز از برگزیدگان در چهار بخش دانشگاهیان، دانشجویی، مهارت افزایی و دستگاه های اجرایی تجلیل می گردد. همچنین ایشان بیان داشتند که  در سه حوزه آموزش، کمیت و کیفیت پژوهش و درآمدهای صنعتی پیشرفت های خوبی داشته ایم که موجب رشد دانشگاه در زمینه های بین المللی بوده است.

در نهایت پژوهشگران و فناوران برتر لوح تقدیر خود را از مسئولین مربوطه دریافت کردند. در این مراسم سه شرکت دانش بنیان ویژگان بسپار شرق، تردد راهنما و پیشرو صنعت دانش فراز بعنوان شرکت های فناور برتر استان در سال ۱۳۹۷ انتخاب شدند.

نوشتهٔ پیشین
فایل ارائه دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات شرکت های دانش بنیان
نوشتهٔ بعدی
برگزاری کارگاه آشنایی با معافیت های بیمه ای

نتیجه‌ای پیدا نشد.