برگزاری جلسه معرفی توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور استان

اخبار

جلسه هم اندیشی ” معرفی توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور استان کرمان”  روز پنج شنبه ۳ آبان ۹۷ساعت۱۲ در محل اتاق بازرگانی برگزار گردید. این جلسه در راستای مصوبات صورت گرفته در هیات مدیره در خصوص برگزاری جلسات ماهانه انجمن با شرکت ها به منظور هم اندیشی و دریافت نقطه نظرات شرکت های دانش بنیان در مورد مسائل مختلف و ارائه راهکار، تشکیل شد.

در این جلسه دکتر جمعه زاده ضمن تشکر از حضور نمایندگان شرکت ها،  بیان کرد:  باید بستر کسب و کار فناورانه در استان هموار شودو این امر میسر نمی شود مگر با مشارکت تمامی شرکت های دانش بنیان و فناور. مشکلات زیادی در بستر کسب  و کار وجود دارد که  بخش خصوصی خود مشکلات را حل کرده اند و می توانند پیشنهاد های بهتری ارائه دهند و  این مکانیزم منوط به این است که این شرکت ها مشارکت تیمی خود را بیشتر کنند و  در استان این ایده را باید پایه گذاری کنیم و این جلسات ماهیانه پایه و اساس کارهای فناورانه استان باشند و در این راستا مشارکت تمام شرکت ها را می خواهیم. در این جلسات باید توانمندی های شرکت ها معرفی شوند  زیرا بیشتر شرکت ها با معرفی و  بازاریابی محصولات خود مشکل دارند و  ضعیف عمل می کنند و هیچ سرمایه گذاری در این  حیطه نمی کنند.

مهندس شیخ بهایی در ادامه افزود: در وب سایت انجمن امکانی وجود دارد که شرکت ها با تکمیل فرم اطلاعاتی می توانند در بانک اطلاعاتی انجمن حضور داشته باشند و این موقعیت را برای شرکت ها فراهم می سازد که هویت سازی و برند سازی کنند و کاربران و مشتریان بالقوه می توانند به شرکت ها لینک شوند.

وی ضمن ضرورت تکمیل فرم اطلاعات شرکت، بیان کرد:  بانک اطلاعاتی شامل دو مجموعه می باشد که یک مجموعه بر اساس دسته فناوری که شامل  فناوری زیستی، خدمات تجاری سازی، داروهای پیشرفته و … می باشند و مجموعه دیگر بر اساس حیطه فعالیت شرکت ها از قبیل: کشاورزی، آب ، معدنی، پلیمر و … است.

در ادامه هر یک از شرکت ها به معرفی محصولات خود پرداختند و هر کدام نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را دادند که مصوبات جلسه به شرح ذیل می باشند:

مصوبات جلسه هم اندیشی “معرفی توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور” :

  1. تکمیل پرسشنامه بانک اطلاعات توسط شرکت ها
  2. قرار گرفتن بانک اطلاعاتی شرکت های دانش بنیان بصورت طبقه بندی شده در سایت انجمن
  3. تعیین شاخص گریدبندی شرکت های دانش بنیان استان کرمان؛
  4. برگزاری سمینار آموزشی در خصوص قوانین و حمایت از شرکت های دانش بنیان؛
  5. نمایش ۱۱۰ حمایت از شرکت های دانش بنیان با شرایط احراز در وب سایت انجمن؛
  6. پرزنت شرکت های دانش بنیان در جلسات ماهیانه به منظور هم افزایی درون انجمنی

 

 

نوشتهٔ پیشین
حضور انجمن شرکت های دانش بنیان در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی
نوشتهٔ بعدی
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین،حمایت و تسهیلات شرکت های دانش بنیان

نتیجه‌ای پیدا نشد.