جلسه هم اندیشی و هم فکری جهت تسریع در رفع مشکلات و مسائل متعدد شرکت های دانش بنیان با حضور رییس محترم انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان؛ آقای مهندس شیخ بهایی و مدیر اجرایی بخش اشتغال و تولید استانداری کرمان؛ جناب آقای دکتر خانه گیر، در محل ساختمان استانداری کرمان، مورخ ۱۵ آبان ماه برگزار گردید.

در ابتدا آقای مهندس شیخ بهایی به معرفی انجمن پرداخته و ایشان به تهیه سند اجرایی توسعه فناوری و نوآوری استان نیز اشاره نمودند. که با پیگیری های متعدد ایشان و مطرح کردن فواید و مزایای این سند در تمامی جلسات، دستور ابلاغ این سند در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ از سوی استانداری کرمان به تمامی دستگاه های ذی ربط ابلاغ گردیده است.
در ادامه ایشان به مهم ترین مسائل شرکت های دانش بنیان اشاره نمودند و فرمودند این مشکلات به صورت کاملا کارشناسی شده و دسته بندی شده تهیه شده است و حتی متولی رفع این مشکلات را نیز مشخص کرده ایم و تنها خواستار این موضوع هستیم تا بتوانیم توسط نهادی عالی این موضوعات را در دست اجرا قرار داده و به رفع آنها بپردازیم.

جناب آقای دکتر خانه گیر در ادامه بیانات ایشان، خواستار این موضوع شدند که لیست مسائل و مشکلات به ایشان ارائه گردد تا ایشان فرایند رفع این مشکلات را آغاز نمایند.
برنامه ریزی های اولیه، جهت تعامل و همکاری بیشتر در رابطه با این موضوع، در این جلسه نیز مطرح گردید.