انتصاب مشاور عالی انجمن به سمت معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری

اخبار

با حکم رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان
دکتر مسعود رضایی زاده به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان به نقل از دانشگاه تحصیلات تکمیلی،دکتر مسعود رضایی زاده به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری استان منصوب شد.

ابلاغ صادره ازسوی دکتر آروین بدین شرح است:

جناب آقای دکتر مسعود رضایی زاده

با سلام و احترام

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت “سرپرست معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری” منصوب می شوید.

تدوین و سیاستگذاری گردش کار واحدهای مختلف پارک، پیش بینی بودجه هر واحد بر اساس ریز فعالیت های مصوب ، بودجه ریزی بر مبنای عملکرد پارک و پیگیری جهت تخصیص آن، نظارت بر عملکرد مالی واحدهای مختلف پارک، تعیین اولویت های کاری پارک بر اساس مأموریت های تعریف شده، تدوین برنامه ارتباط پارک با عناصر وابسته در توسعه فناوری بر اساس ماموریت های تعریف شده، پیگیری فضا سازی مناسب برای ساختمان های مراکز رشد و شرکتهای پارکی و فناور، بهبود وضعیت شرح خدمات شرکت های مرکز رشد، شرکتهای پارکی و فناور، ارزیابی و عارضه یابی مستمر شرکتهای مرکز رشد، شرکتهای پارکی و فناور، تدوین روش نظارت پیوسته بر شرکتهای مرکز رشد، شرکتهای پارکی و فناور، ارائه گزارش های ماهیانه از عملکرد واحدهای مختلف و انجام امور محوله از سوی مقام مافوق از اهم وظایف جنابعالی می­باشد. ­­­امید است با توکل به خداوند متعال در انجام امور مربوطه موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است دکتر رضایی زاده قبلا به عنوان مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی مشغول به فعالیت بوده و سوابق درخشانی در این زمینه دارد.

نوشتهٔ پیشین
برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان
نوشتهٔ بعدی
بازدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از استان کرمان

نتیجه‌ای پیدا نشد.